Tuesday, February 15, 2005

安�

�剩下鋼�陪我談了一天
�著的大�� 安�的舊舊的
我想你已表�的�常明白
我懂我也知� 你沒有��得
你說你也會難�我�相信
牽著你陪著我 也�是曾經
希望他是真的比我還�愛你
我�會逼自己離開
你�我說多難堪 我根本�想分開
為什麼還�我用微笑來帶�
我沒有這種天份 包容你也接�他
�用擔心的太多 我會一直好好�
你已經��離開 我也會慢慢走開
為什麼我連分開都�就著你
我真的沒有天份 安�的沒這麼快
我會學著放棄你 是因為我太愛你

1 comment:

Anonymous said...

Hi! I understand this is somewhat off-topic but I had to ask.

Does building a well-established website like yours require a massive amount
work? I am completely new to blogging but I do write in my
journal every day. I'd like to start a blog so I can easily share my personal experience and feelings online. Please let me know if you have any recommendations or tips for brand new aspiring bloggers. Thankyou!

Also visit my blog post: freesat on sky box